Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
´

Lojzik 1: Útěk z vězení

Úvodní stránka >> Hry >> Ke stažení >> Lojzik 1: Útěk z vězení

Lojzik 1: Útěk z vězení

Lojzik má vysoké IQ a je albín. Když chodil do školy, byl outsider, proto se pokusil vyléčit svůj albinismus. Vrátil si pigment do očí a do vlasů, ale chování ostatních lidí se neměnilo. Vzdal to a začal být samotář. V tajnosti si postavil několik tajných laboratoří a zkoumal nové věci. Jednou udělal chybu - nechal si doma vzorek nového paliva. Tou dobou se k němu vloupali zloději a neopatrným zacházením palivo vybuchlo. Lojzika odsoudili k 10 letům vězení. Nyní potřebuje vaši pomoc, neboť se musí dostat z vězení, aby zachránil svět.

Stáhnout Lojzika 1: Útěk z vězení v1.0 32-bit

Stáhnout Lojzika 1: Útěk z vězení v1.0 64-bit

Pro spuštění musíte mít nainstalován .NET Framework 4.

Starší verze ke stažení

Lojzik 1: Útěk z vězení v1.0b1

Autoři

Tomáš Hypeš - Programování + základní grafika

Lukáš Hörmann - Hlavní grafik + dabing


Trailer

Screenshoty

Pokračování

Plánuji udělat i další epizody, které budou ještě lepší, než tato. Příběh mám vymyšlený až do desáté epizody, takže nápadů je hodně. Programování druhé epizody zatím v nejblizší době neplánuji.

Hodnocení

Celkové hodnocení

15 hlasů

Vaše hodnocení

Vyberte počet hvězdiček.

Komentáře

<<<1234

Re: Nástroje

(Budi)

26. prosince 2011 18:10:20

Kreslení vektoru musela být asi solidní bolest pro PC. Je trochu zvláštní, že ta hra (alespoň mně) má podle mne docela velkou grafickou odezvu, když se tedy vykresluje pomocí Direct3D. My (infinityleaks.com) jsme do nedávné doby řešili rendering softwarově pomocí knihovny SDL (kód psaný v klasickém C) a při vyšších rozlišeních okna i při velmi jednoduchých scénách byla rychlost renderingu šílená. Poté jsme využili toho, že SDL kromě SW renderingu má i podporu pro OpenGL, převedli náš současný projekt na OpenGL rendering a výsledek je skvělý. Objevily se sice problémy s maximálními rozměry textury, ale nějak se to podařilo a vyřešit a nyní nám hra běží naprosto plynule a hardware se fláká. Navíc se nám v poslední době velmi zalíbila Java a implementace OpenGL není těžká ani v Javě.

Zvláštní, jak to takhle funguje s tím WPF. Čekal bych, že to poběží bez problémů, ale zatím mě tato technologie docela zklamala.

Odpovědět

Re: Nástroje

(Víčko)

26. prosince 2011 08:03:35

Lojzik je vytvořen v C# + WPF, což asi nebyla dobrá volba, ale jsem ještě pořád začátečník, tak snad to omlouvá. Lojzika jsem původně vytvářel ve vektoru, ale rychlost překreslování byla strašná, tak jsem vymyslel, že se vektorový svět nejdříve převede do bitmapy podle rozlišení monitoru. To bohužel výrazně prodloužilo dobu načítání. Bitmapa se ukládá do cache, tak každá úroveň načítá dlouho pouze jednou.

Odpovědět

Nástroje

(Budi)

26. prosince 2011 00:31:55

Zdravím, co používáte za nástroje při tvorbě Lojzíka? Myslím tím jazyk, nějaké podpůrné knihovny.

Podle rychlosti renderingu (která je bohužel poměrně špatná) bych soudil, že k rederingu používáte procesor, ale nic víc nejsem schopen určit.

Předem děkuji

Odpovědět

Názor:

(Jakub)

25. prosince 2011 11:37:02

Jen tak dál, je to moc hezké

Odpovědět

<<<1234

© 2010 - 2022 Tomáš Hypeš

Nahoru